2 iulie 2011

Update !

Iata ca cineva a luat in serios sesizarea facuta celor de la Deagostini . Vineri am primit urmatorul raspuns de la editura :


Buna ziua,
 
    In urma raspunsului din partea departamentului abilitat si conform surselor oficiale ale Editurii , numele "Labrador" al mineralului este corect.
Privind editarea eronata a autocolantului "Calcopirita", acesta va fi corectat si inclus in setul urmator de autocolante distribuite o data cu numarul 61. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat.
Va multumim pentru atentia si interesul acordat colectiei noastre si speram ca pe viitor sa ne ridicam la nivelul asteptarilor dumneavoastra.
 
Va dorim o zi placuta!
 
 
Prin urmare, se pare ca vor remedia greseala facuta. Deci... nu lipiti inca autocolantul pe cutiuta cu pricina ! :)

4 comentarii:

  1. Wow, frumos din partea lor. Chiar nu ma asteptam :)
    O sa dezlipesc autocolantul cu calcopirita in cazul asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Lulu. Si eu am ramas placut impresionata ca sunt dispusi sa isi repare greseala facuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!
    Am avut noroc cu tine, Carmen ! pentru ca daca nu erai tu, nu ne mai dadeau inca o data autocolantul ``Calcopirita``. Multumim!
    Anastasia
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer nu stiu ce am facut de a am rezolvat cat de cat problema cu blogul.am sa merg in paralel cu cele doua macar pana isi revine blogul principal.
    multumesc frumos pentru anunt:*

    RăspundețiȘtergere