23 iulie 2011

Opalul - numarul 44

Saptamana aceasta a fost una de succes din punct de vedere al esantioanelor ! Majoritatea monstrelor au fost medii spre mari , iar varitatea culorilor a multumit pe multi dintre noi . Faptul ca esantioanele au forme , culori diferite ma bucura tare mult . Asa vom avea cu siguranta colectii unice fiecare dintre noi . Eu am optat pentru un opal de marime medie , de culoare verde , cu mici incluziuni maro pe una din parti . Sincera sa fiu am vazut si un opal alb care ma punea pe ganduri , dar castigatorul a ramas cel verde .


4 comentarii:

  1. Buna alegere,ai găsit un eșantion chiar frumos!
    Pe curând ,iubita:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos eșantion, am observat că multe se aseamănă între ele, dar atâta timp cât eșantionul e frumos, nu poate decât să fie un lucru bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. O alegere foarte reusita. Este extrem de frumos !

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen,sa nu imi spui ca ai renuntat la colectie:(.
    Inca te astept cu noutati!

    RăspundețiȘtergere