1 iulie 2011

Salut tuturor !

Incep prin a-mi cere scuze pentru aceasta intarzierea deosebit de mare. Am iesit din sesiune iar acum sunt pe ultima suta de metri de licenta, deci timpul nu imi este prieten in momentul de fata.
Tin sa va anunt ca editura a reusit foarte tare sa ma supere de data acesta , privitor la greseala de tiparire. Tocmai de aceea am trimis acest mail :

"Numele meu este Alexandra Carmen si colectionez revista Comorile Pamantului de la primul numar. In numarul 41 am primit alaturi de revista si autocolantele pentru seria a II-a. Am observat ca una dintre denumirile pietrelor este editata eronat , mai exact CALCOPRITA in loc de CALCOPIRITA. Va rog sa imi spuneti daca a-ti luat la cunostinta de acest lucru si daca faceti ceva pentru remedierea problemei?
Tin sa precizez ca este a doua oara cand se intampla o greseala de acest gen si anume : in prima serie am primit revista si eticheta cu denumirea de Labrador in loc de Labradorit, ambele fiind gresite. In eventualitatea lipsei unui raspuns sau a unui raspuns nefavorabil , ma vad obligata sa va reclam la ANPC. Am investit pana acum in colectie peste 400 de lei si nu cred ca cer prea mult ca , pe banii mei , sa am o colectie ordonata si etichetata CORECT!!!
Va rog a-mi raspunde intr-un termen de 5 zile lucratoare, in caz contrar depun actele necesare reclamatiei."
Mail-ul l-am trimis Miercuri la ora 18, iar Joi la ora 10 am primit urmatorul raspuns : 
"Buna ziua,
    Va informam ca vom inainta sesizarea dumneavoastra catre departamentul abilitat si vom reveni cu un raspuns in acest sens.
Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta!"

Acum ramane sa astept raspunsul lor, iar daca acesta va fi unul negativ, atunci cu siguranta am sa inaintez reclamatia mea impreuna cu dovezile necesare . Dar sper sa nu se ajunga acolo si sper ca intr-un numar viitor sa primim o mica eticheta pe care sa scrie calcopirita.

4 comentarii:

  1. Alexandra, termenul de labrador nu este gresit.In cartile mai vechi de specialitate , am intalnit destul de des acest termen.Doar la denumirea CALCOPRITEI au papat un I ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Victor multumesc! Acum m-am uitat in Dex si am vazut ca se foloseste si termenul de labrador(probabil ca au facut diferentierea cu -it tocmai pentru a nu se confunda cu rasa de caine). Oricum ei sa repare calcoprita , ca pe asta nu am mai gasit-o in dex :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen, ce a fost greu a trecut, licenta e doar un test cu multe emotii evident. Nu stiu daca se mai practica sa sustii si proiect. Eu am prins cu proiect. Iti urez scucces si multa bafta la examen!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am observat greseala comisa de editura cu calcopirita, dar sa speram ca mesajul tau va atrage atentia si poate vor repara greseala. Multa bafta la licenta !

    RăspundețiȘtergere