30 martie 2011

Howlit - numarul 28

Astazi cu siguranta s-a dovedit o zi cu peripetii pentru multi dintre voi. Cu toate ca e miercuri , revista nu prea s-a putut gasi , ceea ce nu poate decat sa ne dezamageasca un pic. Asteptandu-l pe sotul meu sa iasa de la serviciu pentru a merge impreuna acasa, din plictiseala am intrat intr-un Inmedio unde am ramas foarte surprinsa sa vad ca aveau Comorile Pamantului nr 28. Mi-am cumparat o revista si nu dupa mult timp a venit si sotul meu. Curios fiind de cele povestite de mine, a intrat in Inmedio pentru a vedea restul revistelor si se pare ca au scos imediat revista de la vanzare. Probabil a fost o greseala faptul ca le-a pus de astazi in vanzare. Pe revista e scris Howlit si nu Turcoaz, asa ca inca mai speram sa primim si turcoazul in viitoarele numere. Acesta este esantionul meu , as fi preferat sa fie alb, dar este si acesta binevenit in colectia noastra :



23 de comentarii:

  1. Mare daravela azi in toata tara cu distributia, nu au mai intarziat parca asa mult, la inceput, revista a fost distribuita martea si apoi au spus ca va apare miercuri. Ei bine, am trait s-o vedem si pe asta, sper sa nu ajungem la diferente si mai mari de zile. Referitor acum la halowit, imi place cum arata esantionul tau, sper sa gasesc si eu maine unul la fel de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ,eu sper sa gasesti unul mai frumos! Eu am avut decat maxim 10 numere de unde sa aleg. Asa ca iti spun sincer, sa cauti bine maine si sa iei un esantion frumos frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. E deosebit de frumos esantionul tau. Mult succes in continuare! O sa incerc sa-ti arat si eu din colectia mea, dar nu am un aparat prea bun si pozele sunt cam neclare sau nu stiu eu sa-l reglez.

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt le cumpar pentru baiatul meu, dar intre timp a inceput si pe mine sa ma pasioneze. Si cum el nu are timp, eu ma ocup de tot.

    http://tinypic.com/view.php?pic=347en1v&s=7

    http://tinypic.com/view.php?pic=2ptrxa0&s=7

    Cred ca nici pe blog nu prea ma descurc cu profilul si postatul, imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Dana! Multumesc ! Abia astept sa vad colectia ta! Daca vrei sa faci poze de aproape incerca sa activezi macro sau close-up(in functie de aparat). E o setare speciala pentru obiectele apropiate si de regula are un semn o floricica cu tulpina. Eu asa fotografiez. Succes in a-ti gasi esantioane frumoase iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos esantion,dar...din pacate este vopsit artificial...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai o colectie tare reusita Adela! Sunt convinsa ca atunci cand vei reusi sa faci blog-ul vei face pe multa lume invidioasa. Imi place tare mult faptul ca toate esantioanele au cam aceeasi simetrie.Calcedonia ta e cea mai mare pe care am vazut-o pana acum,iar malachitul e superb de-a dreptul. E norocos baiatul tau! p.s. sa faci pozele cu blitz sau afara la lumina naturala.

    RăspundețiȘtergere
  8. In nr.29 avem Amazonit,un mineral superb.

    RăspundețiȘtergere
  9. Azuritul si celestina din cutii nu sunt de la revista, ci de la muzeu, pentru ca nu am gasit nimic frumos. Nici azi nu am reusit sa gasesc un howlit sa-mi placa.
    Pirita, cuartul roz, trandafirul desertului, citrinul, unde la fel nu sunt prea reusite esantioanele, le-am cumparat de la muzeu, dar sunt mult prea mari pentru cutiutele de la colectie si nu le pot schimba. Sper sa gasesc la urmatorul targ si un andaluzit micut.

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut Carmen! am postat niste poze cu howlitul de azi, dar şi cu niste minerale.
    Daca vrei sa vezi, te astept :)
    http://mineralul.blogspot.com/2011/03/howlitul-si-turkenitul.html
    http://mineralul.blogspot.com/2011/03/noi-achizitii-de-minerale.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Da multumesc Florin intradevar arata splendid , il astept cu nerabdare, sper sa fie frumoase esantioanele.

    Adela si eu am mai cumparat de pe la targuri anumite esantioane tot mici pentru a incapea in locasele din cutia principala. Mi-au placut foarte mult si nu m-am putut abtine, dar majoritatea sunt rulate ce e drept, exceptand 2 pirite, citrin, cristal de stanca etc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar îmi place eșantionul tău!Felicitări!Sincer mă așteptam sa te mai cerți puțin cu vreo vânzătoare dar asta chiar a întrecut măsura,zău:))
    Pe curând!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da e hilara situatia! Nu mai are rost sa ma cert cu nimeni, merg cu tupeu si cer ca altfel nu se mai poate din cate observ. Oricum au renuntat multi dupa prima serie si vor mai renunta si dupa a doua serie. Vor ajunge sa fie mult mai amabili vanzatorii de la ziare din lipsa de clienti. Asa sper!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen, vanzatorii cei mai multi au un salariu fix si la prea putini le pasa cate reviste vand, pentru ca cei de la Deagostini le iau retur sa le trimita prin posta unde mai au cereri. Unii chiar se simt deranjati sa ti le arate. In zona mea jumatate din chioscuri nici nu le scot la vanzare si le dau pe sub mana pentru ciubucuri. Trist, dar adevarat si nu cred ca o sa se schimbe situatia. Avem insa alternativa supermarketurilor, numai ca eu nu pot ajunge niciodata dimineata, asa ca iau ce mai gasesc cand ies de la seviciu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Adela ai perfecta dreptate! Poate era mai bine daca le ofereau un comision la vanzare, ceva infirm de stimulare. Iar eu mai am noroc cu Inmedio si Relay. Am vreo 4 in drum spre munca. Dar cateodata deschid mai tarziu si sunt nevoita sa le iau cand ies (adica ce mai ramane). Nu stiu daca din 28 de numere am 8 cumparate de la chioscuri de ziare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti o norocoasa, eu nu am decat simplele chioscuri si sunt nevoita sa merg miercurea dupa serviciu la Cora, Auchan sau Carrefour, care sunt toate mult prea departe, dar m-am invatat deja.
    Succes mult in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  17. De la muzeu am cumparat un amazonit cu 5 lei, cel mai mic pe care-l aveau si ma gandeam acum ca ar putea fi impartit in 4 sau chiar 5 esantioane pentru revista. OFFF!

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow amazonit? Ar fi frumos daca ai putea face o poza , sunt curioasa ! Daca e asa ieftin macar sa ne dea si ei ceva frumos, sa nu se mai zgarceasca!

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu am reusit sa fac o poza unde sa se vada clar. Oricum nu este colorat intens in verde cum as fi vrut, desi eram dispusa sa dau un pret de 3 ori mai mare. Poate gasim printre esantioanele de la revista daca avem noroc. La cantitatea pe care o importa cei de la Deagostini sigur au reduceri enorme fata de micii importatori romani.

    RăspundețiȘtergere
  20. Amazonitul e cel din coltul din dreapta cutiei cu diverse. Imi pare rau ca nu pot obtine o imagine mai clara.

    http://tinypic.com/view.php?pic=209m3c0&s=7

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc mult Adela! E o poza reusita. Imi plac foarte mult esantioanele tale , sunt tare deosebite. Ai si opal din cate am vazut. Mi-as cumpara si eu asa ca tine dar incerc sa ma abtin. Strang banuti pentru un eveniment mai important ce urmeaza asa ca... momentan admir . Esti o draguta si iti multumesc pentru amabilitatea de a impartasi cu mine colectia ta. Sper sa imi mai arati si achiizitiile urmatoare!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc si eu pentru aprecieri! Mai avem cateva esantioane de marime medie care nu incap in cutii http://tinypic.com/view.php?pic=2nu1z7b&s=7 si unele mai mari pe care nu le-am pozat inca. Si baiatul meu spera sa-si poata cumpara mai multe flori de mina, dar sunt deosebit de scumpe cele frumoase si un meteorit micut.
    Pasiunea mea este colectionarea scoicilor si coralilor in special, dar imi plac mult si rocile.
    Sa ai parte numai de bucurii si sa ti se indeplineasca visul!

    RăspundețiȘtergere