12 martie 2011

Malachitul - numarul 24

In Egiptul antic și Grecia antică malachitul a fost un mineral apreciat, din el s-au confecționat amulete și scarabei aducători de noroc, mineralul măcinat era folosit ca material cosmetic pentru colorarea pleoapelor.
In Evul Mediu mineralul este folosit la lipirea (cositoritul) obiectelor de aur.

Numarul 24 din revista CP, exemplarul meu este micut dar imi place ca malachitul meu este pe o bucata de cuart. Am vazut si malachit slefuit si mi-a placut foarte mult. Cu siguranta voi cumpara unul cand voi gasi un exemplar ca acesta :



Acesta este exemplarul meu :


Un comentariu:

  1. Ca sa exprim intr-un singur cuvant ce impresie imi lasa esantionul tau cu malachit, ei bine "CURAT". E fara alte procese de alterare chimica care dau acele culori maronii la multe exemplare. Ai avut inspiratie si ma bucur.

    RăspundețiȘtergere