11 martie 2011

Comorile Pamantului prima colectie 1 - 20

OCHIUL DE TIGRU
Am sa incep prin a spune ca aceasta a fost prima mea piatra cumparata de la revista Comorile Pamantului. De fapt atunci aflasem de la colegul meu de serviciu de existenta acestei reviste si mi-a suras ideea de a incepe aceasta colectie. La momentul in care am cumparat revista se gaseau foarte putine numere si amabilitatea celor de la chioscurile de ziare nu era atat de mare cum este acum. Asa ca din 3-4 variante pe care le-am avut la dispozitie am facut alegerea pe care am considerat-o cea mai frumoasa la momentul respectiv. Ulterior am vazut ca se reeditase numarul si am gasit pietre mult mai frumoase ca a mea, dar aceasta este foarte speciala pentru mine , un fel de  "prima dragoste".



AMETISTUL



                                                           
PIRITA




CUARTUL ROZ




ARAGONITUL
                                                                                                                                                              


TRANDAFIRUL DE DESERT




HALITUL




APATITUL




CARNEOLUL

Pentru ca mi-a fost un pic mai greu sa decid, am ales doua pietre.



FUCHISTUL




GALENA

Cel mai mic exemplar pe care il am in colectie. Recunosc ca as schimba-o oricand.



                                           
CITRINUL




CUARTUL FUMURIU





CELESTINA




CALCITUL




FLUORINA




JASPUL ROSU




CALCEDONIA




LABRADORITUL




GIPSUL





ACEASTA ESTE SERIA I




6 comentarii:

  1. Frumoase exemplare! Felicitari!M-au impresionat in mod deosebit labradoritul si calcedonia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri! Iar referitor la labradorit... mi-a dat multe batai de cap. Si sotului meu tot labradoritul ii place.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru blog si pentru esantioanele achizitionate pana acum! Labradoritul tau e deosebit, nu am vazut la nimeni o culoare asa frumoasa. Ar fi fost interesanta si o imagine de ansamblu cu prima serie. Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult. Am sa pun si o poza in ansamblu, nu am reusit sa fac una calitativa pana acum.Succes si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai pus fotografia cu prima serie si nu ne-ai anuntat. Nu arata rau deloc, sunt sigur ca vei fi mandra de toata colectia pe care o vei aduna piesa cu piesa. Odata cu trecerea timpului, vei cunoaste mai multe despre lumea minunata a pasionatilor de minerale, roci si nu numai. Mult noroc, doresc sa-ti largesti cautarile si sa nu te opresti doar la ceea ce ofera editura!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Tudor. Am si cumparat cateva exemplare in plus , fata de cele oferite de revista. Si deja sunt mandra de colectia de pana acum. Am pus suflet ...

    RăspundețiȘtergere