23 martie 2011

Cristalul de stanca - numarul 27

Dragii mei, astazi am primit in Comorile Pamantului un frumos cristal de stanca. Sunt sigura ca nu v-a fost usor sa va opriti  doar la un singur esantion. Mie cu siguranta mi-a fost greu, tocmai de aceea am achizitionat doua reviste astazi. Imi place foarte mult faptul ca unul din cristalele alese , nu este rupt dintr-o baza, adica ambele capete au acea forma specifica si in plus mai are atasat de el un cristal mai mic, care are si el la fel capetele. Acestea sunt esantioanele mele :


8 comentarii:

  1. La revista asta, trebuie sa ai noroc, e singurul lucru care face diferenta. Esantioane frumoase probabil ca sunt in procent de 10-15%, restul de duzina. Foarte frumos esantionul tau cel care nu e rupt. Asa trebuia sa fie pus pe piata. Felicitari ca ai dat peste el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen FELICITĂRI!! sunt superbe cuarturile tale!Chiar ai avut noroc!! Bravo! Acest nr chiar a fost "mulțumitor" fata de numerele anterioare!Am sa pun și eu poze azi pe blog...chiar nu am avut timp:(
    Pe curând!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra, cristalul tau nu este o macla! Macla este un grup de două sau mai multe cristale alipite sau întrepătrunse.Tu ai pur si simplu unul singur cu 2 varfuri!Aceste cuarturi sunt rare, deci este mult mai valoros!Acest cristal poti spune ca a atins perfectiunea!Probabil s-a dezvoltat intr-o argila moale, unde a avut timp si conditii sa crasca in acest mod!Eu cred ca nu l-ai gasit inatamplator, mai mult ca sigur ca si el te-a asteptat, pentru a invata unul de la celalalt!
    Daca vrei sa vezi cum arata o macla, intra pe:
    http://www.banaterra.eu/romana/ocna-de-fier-macla-constantin-gruescu
    Felicitari pentru esantionul cu 2 varfuri!Ai mare grija de el!Daca vrei sa afli mai multe despre cristalul cu doaua capete, iti recomand cartea LUMINA CRISTALELOR scrisa de Katrina Raphael

    RăspundețiȘtergere
  5. :) este un cristal bipiramidal,cu doua varfuri.Cum spunea si Victor este crescut intr-un pat de argila unde s-a dezvoltat perfect.Din cate vad mai are lipit un cristal de el.
    Aceste cristale se formeaza postvulcanic.Dupa eruptie,raman in sol crapaturi si fisuri prin care circula solutii fierbinti suprasaturate si la presiuni mari,in acest caz bioxid de siliciu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh, ce pacat ca te-am indus in eraore...scuze. Dar pe viitor o sa stiu mai bine. Multumesc pentru corectare, victor şi florin ;):)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc tuturor pentru lamuriri. Chiar nu stiam ca e special. Mi-a placut pur si simplu design-ul lui. Acum de cand mi-ati spus, privesc si eu cristal-ul cu alti ochi :) . Ma bucur ca de la voi pot invata multe lucruri . Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări pentru eșantioanele superbe! Mult succes în continuare, mă bucur să văd mai multe bloguri în care sunt expuse eșantioanele proprii :)

    RăspundețiȘtergere