27 aprilie 2011

Rodonitul - numarul 32

Dupa sarbatori revista Comorile Pamantului ne intampina cu o surpriza mica la propriu ! Rodonitul pe care l-am achizitionat astazi mi-a dat ceva batai de cap cautandu-l. Mi-am dorit foarte mult sa gasesc unul cu incluziuni negre , lucru care nu a fost prea usor ! Esantioanele de astazi au putut fi gasite in mult varietati de culori , iar marimea lor medie spre mica a dezamagit un pic, dar oricum stiam cam la ce ne puteam astepta din forumurile straine. Acesta este rodonitul meu care are doar 2 / 1.5 cm :

3 comentarii:

  1. E frumos al tau, are mult roz ceea ce-l face mai autentic rodonit, in sensul ca acele pete de negru pe care le cautai sunt de fapt o forma oxidata a manganului. Eu nu am gasit unul roz desi am cautat. Felicitari pentru numarul de azi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, Carmen! E cel mai frumos esantion pe care l-am vazut pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb eșantion! Este într-adevăr cel mai frumos pe care l-am văzut și eu.

    Și eu aș fi vrut să găsesc cu incluziuni negre, să fie cât mai reprezentativ, însă având în vedere că nu am timp să caut la mai multe chioșcuri, trebuie să mă mulțumesc cu ce găsesc.

    RăspundețiȘtergere