27 septembrie 2011

Dumortieritul - numarul 52

Stimatii mei prieteni , incep prin a spune ca entuziamul meu nu mai este acelasi , ca atunci cand m-am apucat sa colectionez revista . Pe parcurs am avut parte de multe dezamagiri si asta ma facea cateodata sa renunt la colectionarea revistei. Dar in general nu imi sta in caracter sa las lucrurile neterminate. Ceea ce ma deranjeaza ,  este faptul ca esantioanele mai "rasarite" sunt din ce in ce mai greu de gasit. As mai dori sa mentionez ca in urma cu o saptamana am fost intr-o scurta vizita in Bulgaria , unde am intrat si intr-un Inmedio sa vad cum arata la ei revista C.P. In saptamana aceea era cristalul de stanca , dar numai cristal nu putea fi numit. Erau niste sparturi , cioburi, aratau ca o sticla sparta. Adica noi am avut esantioane foarte frumoase cu varfuri bine definite, pe cand acolo nu am vazut macar unul cu varf. Iar pretul ... 6.99 leva. Adica in jur de 15 lei la noi. Atunci mi-am dat seama ca de fapt noi chiar ne putem numi "norocosi" , atat in privinta pretului cat si a esantioanelor .
Acum lasand pesimismul la o parte :) acesta este esantionul meu de dumortierit :



4 comentarii:

  1. Pai da, astia ofera esantioane in functie de nivelul de trai al tarii respective.Daca la noi erau esantioane frumoase , iar la bulgari cioburi, gandeste-te ca la amaratii de albanezi le dadea putin praf de cuart!
    Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Victor ai perfecta dreptate ! Dar e si mai trist ca au revista mai scumpa decat a noastra . Iti urez si tie succes !

    RăspundețiȘtergere
  3. Un esantion la fel de frumos ca si berilul. Ma bucur sa aflu ca exista si astfel de esantione.

    RăspundețiȘtergere