28 martie 2012

Vanadinitul - numarul 80

Hmm acum m-am lamurit de ce am gasit astazi asa de greu revista. Se pare ca nu a fost distribuita peste tot. Oricum in ultima perioada s-a redus foarte mult numarul de reviste distribuite la chioscuri. Referitor la vanadinitul de astazi, imi aduc aminte ca am vazut la muzeul de geologie la un targ ceva foarte asemanator. Sunt convinsa acum ca era vanadinit. Era un exemplar de aprox 6x5 cm si cand am intrebat cat costa am ramas muta ... 150 de ron . Asa ca se justifica faptul ca astazi am vazut numai roci goale, fara cristale pe ele. Cu greu am gasit ceva cat de cat ok .
P.S. Aveti mare grija cum le manevrati pt ca mie mi-au cazut 2 cristale .



Asa arata tavita cu numarul IV :


7 comentarii:

  1. Foarte frumos, ce bine arata cutia completa. Vanadinitu e super, ma bucur ca l-ai gasit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoas esantion, felicitari! Eu nu am reusit sa gasesc unul cu cristale evidente, desi am alegat pe la multe chioscuri intre 7 si 7,30 cand trebuia sa fiu la munca, asa ca am luat singurul cu o bruma de vanadinit maronie pe o suprafata mai maricica din roca, doar pentru ca ma asteptam sa fie foita cu autocolante in revista. Am sa-l inlocuiesc cu unul foarte frumos cumparat de la targ cu 30 lei si acoperit complet cu cristale rosii , cam de marimea opalului tau.
    Mai am unul cam de 6X6 cm pe baritina alba cu cristale doar pe unele portiuni din esantion, dar am dat in jur de 50-60 lei pe el asta-vara, nu-mi mai aduc bine aminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-ai luat foarte bine la 30 de lei. Eu cel pe care l-am vazut era un angrenat doar din cristale. Ce sa iti zic, iti taia respiratia cand te uitai la el. Am sa ma uit si eu pe la targuri si daca gasesc ceva frumos o sa imi cumpar :)

      Ștergere
  3. Foarte frumos esantion de vanadinit !
    Si tavita arata foarte bine. Ai avut noroc la fiecare numar al revistei din aceasta serie. Mult succes si pe mai departe !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos! De fiecare data ai noroc de esantioane frumoase. Felicitari si mult succes mai departe!

    RăspundețiȘtergere