20 noiembrie 2011

Smaragdul - numarul 61

Saptamana aceasta am avut parte de o surpriza placuta din partea revistei. Am vazut esantioane mari , dar fara pic sau foarte putin  smarald pe ele . Am avut un pic de furca in gasirea unui esantion care sa ma multumeasca. Intr-un final am gasit la Inmedio un esantion mic , prafuit dar cu doua mici cristale de smarald intr-o parte. Dupa mici eschivari (fiind singurul esantion cu cristale vizibile pe care il gasisem pana atunci), l-am achizitionat. Cand am desfacut cutiuta si am intors esantionul , am ramas uimita de gasirea unui al treilea cristal de smarald .



4 comentarii:

  1. Minunat esantion. Absolut superb !
    Esti foarte norocoasa la gasirea esantioanelor. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. super piatra la noi la chioscuri erau de demensiuni mici ai noroc

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Poti te rog frumos, sa intri pe noul meu blog www.lumeamineralelor.blogspot.com/ ?
    Multumesc,
    Anastasia
    :)

    RăspundețiȘtergere